sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Valitusta

Sainpas vihdoin luettua sen pahuksen matkaoppaan... Jos mielit tarkempaa arvostelua, käy katsomassa mun kirjablogissa Lumiset kuusenoksat. Sieltä voit muutenkin seurailla, mitä mun kirjalliselle elämälleni kuuluu, jos kiinnostaa.
Isäntäperheelle kirjotin niin kuin oli aikomuskin ja toivottavasti ne sai sen viestin, ei vastausta ole kuulunut :( Mutta meille kyllä sanottin ettei ne välttämättä vastaa, eli ei hätää.
Hermo menee kun oma kone on rikki ja tää perhekone ei ollenkaa tee miten mä haluan - mä kirjotan ihan oikein ja se ei ota puoliakaan mun lyönneistä ja sen takia mun pitää koko ajan mennä taaksepäin ja korjata virheitä! Ärsyttävää, en muutenkaan osaa käyttää tätä näppistä. On se elämä vaikeeta.
Aikatauluongelmia alkaa olla... Kun pitäs vielä tuhat sata miljoonaa asiaa ehtiä tehdä ja ei aika riitä! Ei sillä etteikö vaikka kavereita olis viime viikollaki ehtiny tavata... Mutta kun en tavannu, ni tällä viikolla pitäs. Ongelma on vaan se, että tällä viikolla pitäs ehtiä tehä aika paljon kaikkea muutakin. Ja jee, perjantaina lähtö! Ja ai niin, mun ohjaajaltakin tuli sähköpostia enkä mä voi nyt siihenkään vastata kun se mun kone ei toimi... voi HITSI.
Mutta yksi (ilmeisesti) positiivinenkin asia tapahtui, sillä mähän olen tosiaan aloittamassa lukion ja tapasin osaa mun tulevista koulukavereista perjantaina. Ja miten tämä liittyy mun matkaan, no, yksi niistä tytöistä tulee (ehkä) samalle matkalle! (Ellei se mene toisen matkajärjestäjän kautta ja lähtö olis samalla viikolla. Mahdollista, mutta en tiedä kuinka todennäköistä. 50/50?)

1 kommentti:

  1. Team Ahmakin viimein liittyy kunnolla lukijakuntaan, saimme viimeinkin nettiyhteyden toimimaan mokkulalla mökiltä. Tuli mieleen tästä blogikappaleesta että pääsitkö sinä muuten siihen lukioon mihin hait ?

    VastaaPoista