torstai 31. toukokuuta 2012

Lennoista

Eilen tuli lentoaikataulut, ja mä totesi huolehtineeni ihan turhaan... Siellä infotilaisuudessa nimittäin puhuttiin aamulennoista ja tapaamisesta lentokentällä kello viisi aamulla ja muuta kamalaa ja mä olin jo ihan että VOI EI, mutta!
Se oli valhetta. Mä lennän molempiin suuntiin kirkkaassa päivänvalossa, mistä en kyllä valita. Paitsi sinänsä vähän ikävää, että mennessä me ollaan Oxfordissa jotain kahdeksan-yhdeksän maissa illalla (vaikka mä en kyllä tiedä, onko se kahdeksan-yhdeksän maissa paikallista aikaa, vai kahdeksan-yhdeksän maissa meidän aikaa) joka tapauksessa, aika myöhään tehdäksemme enää mitään järkevää sinä päivänä. Ja tota noin... Takasintuloaikataulut oli merkattu tosi hämärästi, mutta jos ne pitää paikkansa niin sitten ollaan kotona joskus loppuiltapäivästä.
Sellainen juttu kuin ohjaajan nimi tuli samassa tiedostossa ja joitain muita kivoja juttuja myös, ja jee, asiat muuttuu todellisiksi! Ihihii... ja enää kaksi päivää peruskoulua... jännää... ja joo. Nyt häipyy tämä tyttö kun ei nähtävästi ole enää mitään järkevää sanottavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti